Selasa, 21 Julai 2009

~tag dari kak ct~

maaf la ya kerana lambat menyiapkan tugasan yg diberikan oleh makteh..
sbb akhir2 ni keja bertambah2 lak.so skrg ni dh ada masa aku pun siap kan la tugasan ku yg diberikan oleh makteh..(kakak bf ku).


1. berapakah umur anda?
27 tahun..7 bln..

2. anda berasal?
Alor Setar, Kedah.

3. berapa adik- beradik anda? anak yang ke? nyatakan berapa
orang lelaki dan berapa orang perempuan?
adik beradik ada 4 org je..ank yg kedua..dua laki dua pompuan

4. sekolah terakhir anda di?
sek.men.tunku sofiah alor setar

5. bila kali terkahir anda memotong rambut?
16.07.2009(tu pun sbb terpaksa sbb rambut ujung rosak n kering)

6. shampoo apa yang anda gunakan sekarang?
SUNSILK,untuk rambut lembut.

7. anda gemar menjahit? kalau tidak, nyatakan sebab?
suka la juga

8. bila berada dirumah, adakah anda suka menghias diri?
berlawa mcm pergi keje x der la.setakat pakai krim muka je..
kena la berhias diri gak.hehehe

9. apakah kerja rumah yang anda paling malas nak buat?
LIPAT KAINNNNNNNNNNNNN..TOLONGGGGGGGGG


10. soalan yang terakhir, bagi 5 kenangan manis yang tak
dapat dilupakan sampai bila- bila?
~ tgk first wayang ngn bf ku..transfomes 2007~
~tgk bunga api masa new year 2007..kat ikea kota damansara~
~menjadi gf kepada bf ku~
~menjaga anak saudara ku harith haikal pada 3.7.09~

11. siapakah yang anda nak tag?
mai
kimie
puteri7007

selesai kan tugasan kwn2 ku

selesai dh tugasan yg diberikan....

Tiada ulasan:

Catat Komen