Ahad, 19 Julai 2009

~Tag Beg keje..~


TAG BEG KEJE..dari kak ct (bakal kakak ipau)~

Sila ambil gambar beg yang anda bawa ke keje...
(aku ada banyak beg tapi skrg ni aku suka bawa yg ini sbb mcm2 bole isi, so ini
aja la gmbr nya


nyatakan sebab-sebab anda suka beg ini..
aku suka beg ini sebab besau..
dalam nya dh semestinya luas..bukan kata time keje je aku bawa.
time jalan2 pun aku bawa gak sbb mcm2 aku boleh buh dlm beg ni.
sbb tu la aku suka sgt beg ni...


kemudian,ceritakan sedikit apa yg terkandung dlm beg keja anda itu.
sila sertakan gmbr skali.
ini la barg2 dlm beg aku yg slalu ada(wajib)

handphone kesayangan ku

ni la beg duit kesayangan aku.(bf bagi).mcm2 bole isi..

otak jepun(senang tuk aku kira2 brg yg aku nk beli..bujet)


buku n pen

kunci kereta(x der ni cam na nk g keja)

brg2 makeup (untuk kecantikan).hehehee

dan nyatakan kenangan manis atau apa yg istimewanya beg itu pada anda
kenangan manis tu x der la.tapi beg ni istimewa sgt pada ku sbb boleh isi
mcm2 dan aku suka sgt sbb selesa..lagipun beg ni mak aku yg bagi..

sekian terima kasih..dh siap ya makteh...

maaf la makteh sbb farah lambat siap kan tugasan dari makteh
sbb computer ni buat hal apa tah..

tag untuk kwn2 ku yg lain..
mai(bangsar)
kimie
puteri7007

untuk kwn2 ku selamat menjalan kan tugasan anda..
selamat mencuba

Tiada ulasan:

Catat Komen