Ahad, 2 Ogos 2009

~ key chain~

ari jumaat pg tu aku cuti.aku ngn mak aku pun pegi la tesco nk beli butter nk buat kuih raya.so pas dh beli butter n brg2 lain kat tesco kami pun jln2 la.aku nk cari jam.sbb jam polo aku tu dh rosak.jln2 ternampak la satu booth ada juai jam.aku pun belek2 la jam yg ada kat situ..banyaknyaaaaa jam kat situ cantek2 belaka..naik geram tgk jam2 kat situ..last2 terpandang la satu jam tu..mula2 ingat kan gelang tgn tapi rupanya jam berbentuk gelang..hehehe.aku pun mmg x suka jam yg nak kena masuk lubang..so jam ni masuk ja cam pakai gelang yg guna tali tanggsi tu..harga dia murah ja rm19.00.aku terus bekenan n beli trus pakai..hehehehe




ari jumaat malam tu aku ngan sepupu ku pergi ke pasar malam.saja la dh lama x pergi psr mlm.wlpun dekat je.jln kaki ja.tapi aku ni x brapa suka tempat sesak2.rimas.so dh dia nk pergi aku pun boleh aja la.jln2 ternampak la org dok buat keychain nama yg lekat2 tu.sepupu aku ckp dia nk buat..aku pun tumpang sekaki la..hehehehe..sekali sekla jadi remaja apa salahnya..


kepada adik anis(makteh) nti akak farah buat kan tuk adik anis ya..

Tiada ulasan:

Catat Komen