Isnin, 22 Jun 2009

~Sabtu ku~

bukan saja kuih tat yg aku buat.spegethi pun aku buat gak dan air oren.


(akhirnya....siap gak)


(muka cuak...tapi maintain buat gak..)

(bila dh gaul2 jadi la cam g ni)


Tepung,mentega,telur(gaulkan)

Sempena hari father days pada 21.06.2009 aku ingin mengucapkan selamat hari bapa kepada ayah aku "mohammed afzal bin hj hassan, abah che lem, abg aku(mohd hafiz jehanger shah) yg baru je jadi bapa dan kepada semua bapa2 kat malaysia...
so... hari sabtu aku cuti...aku x der apa2 nk buat kat umah aku pun plan nk buat kuih tat..lgi pun raya je baru nk mkn.time raya bukan aku leh buat pun sbb aku keja kan. aku makan je tau..buat kuih ni aku kureng n malas sikit...tapi nti aku kena gak belajaq..kang laki nk mkn x tau.x kan nk beli kuih tunjuk kan.belum tentu lagi sedap kan..hehehe..cantek luaran je...so aku pun tnya la mak aku cam na nk buat...


4 ulasan:

  1. bagus2 nanti bila pandai leh buat business sendiri jual kuih raya..heheheh nanti duduk batu hampar boleh buat business...jgn marah noooo

    BalasPadam
  2. bole2....kalu ada org bagi resipi bole aja......

    BalasPadam