Rabu, 27 Mei 2009

pemberian award ..........


dari kak temah CTY Beuty House....Tqqqqqq...

~~~~~5 fakta tentang diri kak ct~~~~~

1. aku dh kenal lama dh kak ct ni.tapi aku x pgll dia kat ct aku pgll dia makteh.

2. seorang yang suka beleter.tapi sebenarnya tak pun.cara dia beri nasihat tu menampakan cam dia beleter.

3. seorang yg suka masak dn pandai masak.aku suka klau dia masak sambal udang n gulai ketam.

4. seorang yang sensitif dan baik hati.

5. dan juga kakak kepada boyfren aku.hehehehe....

sebenarnya banyak lagi nk ckp psl m.t ni.klau ckp x cukup 5 je..tapi dh m.t nk 5 je kan.cukup ler setakat itu yer...hehehehe.

~~~~~10 pekara tentang diri aku~~~~~

  • nama penuh aku~FARAH HAFIZAH BINTI MOHAMMED AFZAL~

~ suka makan ~

~ suka melancong bukan melencong ~

~ suka masak ~

~ seorang yang x byk ckp klau x kenal org ~

~ x suka amik tau hal org klau x der org citer ~

~ degil ~

~ susah nk ketawa ~

~ penyanyang ~

~ nampak je sombong dari luaran tapi x pun klau org lain

tau perangai aku cam na sebenarnya ~

~ seorang yang sangat sensitif ~

dah siap la makteh....cukup la setakat tu jeeee....ok ke x.. hehehehehe

1 ulasan: